Iratkozz fel hírlevelünkre!

E-mail cím:

Feliratkozó neve:

Feliratkozok!
Leiratkozok!

KÓDJÁTSZMA – CSAK A LASERFORCE ARÉNÁBAN!

bomb2

A Kódjátszma játék remek kiegészítője a céges csapatépítéseknek, leány és legénybúcsúknak, gyermek születésnapoknak vagy baráti összejöveteleknek!

A bőrönd egy játék-bombát szimuláló speciális eszközt rejt, amit a rendelkezésre álló időn belül hatástalanítani kell teljes mértékben testre szabható ügyességi és logikai feladatok megoldásával.
Nagyszerűsége abban rejlik, hogy saját magunk állíthatjuk össze a megoldáshoz szükséges kérdéseket a kollégák, a menyasszony/vőlegény vagy akár saját gyermekünk számára ennek köszönhetően a játék igazán és egyedi személyes élményt nyújt.
Természetesen az általunk készített alap kérdés sorok is használhatók az életkor vagy érdeklődési kör függvényében. A rendezvény vagy lézerharc program típusára való tekintettel a sikeres hatástalanítást más-más módon lehet jutalmazni , de pusztán az élmény kedvéért is érdemes kipróbálni a Kódjátszmát tét nélkül.

A Kódjátszma hatástalanításához 5 feladatot kell végrehajtanunk: 

  • forgó kapcsolók: az eszközön 5 db, egyenként 12 állású kapcsoló található. Ha mind az öt kapcsolót a kívánt állásba állítjuk továbbléphetünk a következő feladatra. Az esetleges hibákért idő büntetést adható!
  • pin kód: a tovább lépeshez egy maximum 6 számjegyű kódot kell helyesen beütni
  • távolság szenzor: a játékosoknak ebben az ügyességi feladatban a kezüket kell a szenzoroktól a megfelelő távolságra a megfelelő ideig egy helyben tartaniuk a továbblépéshez. A helyes távolságot az eszköz egy led felvillanásával jelzi.
  • nyomógombok: ebben a logikai feladatban a 6 nyomógombból az általunk definiált gombokat kell egyszerre lenyomni a továbblépéshez.
  • színes kábelek eltávolítása: mint minden bombán természetesen itt is megtalálhatóak a színes vezetékek amik amellett, hogy színkóddal rendelkeznek meg is vannak számozva. Az általunk megjelölt kábelek jó sorrendben történő kihúzása után a bomba hatástalan lesz. Ha rossz kábelt húzunk ki idő büntetést kapunk. Nem muszáj az összes kábelt bevonni a játékba!
  bomb5  

A forgó kapcsolós, a pin kódos valamint a vezetékes feladatok megoldásához testre szabható kérdések megválaszolásával segítséget kell nyújtanunk a versenyzőknek.

Pár példa a kérdésekhez:
     Forgó kapcsolók:

1-es kapcsoló: hány főből áll egy focicsapat?

2-es kapcsoló: Hányan voltak az Aradi vértanúk?

3-as kapcsoló: ….-en mint a gonoszok.

4-es kapcsoló: a 3 legkisebb prím szám összege?

5-ös kapcsoló: Hányadik bolygó a föld a naptól ?

     Pin kód céges csapatépítésnél:
a cég irányítószáma+házszám
      Pin kód gyerek születésnapnál:
Anya + Apa + esetleges testvér életkora összeadva Bármilyen életkorhoz igazodó matek feladat
     Pin kód leány/legénybúcsún:

A másik autóján rendszámából a számok

Megismerkedés dátum (Év,hónap,nap)

       Vezetékek:
Mint a többi feladatnál itt is számtalan lehetőség van a lényeg, hogy a válasz 1-8-ig terjedő szám legyen vagy egy szín.
 A játékosok dolgának megkönnyítése érdekében érdemes több válaszlehetőséget felajánlani és a válaszokhoz színeket vagy számokat rendelni.
Pl:  
Melyik országból származik a FIAT gépjármű?
     1 Franciaország (zöld)
     2 Svédország (sárga)
     3 Olaszország (kék)
     4 Anglia (piros)
     5 Dánia (barna)
     6 Magyarország (lila)
     7 Csehország (fekete)
     8 Ukrajna (szürke)
Cégek esetén például a vezetékek kihúzásának sorrendje a cég telefonszámában is szereplő számok kihúzása hátulról kezdve.  
Pl: 06305227309.
  – A helyes sorrend : 3,7,2,5,6
  – Mivel 0 és 9-es szám nincs a bombán így a 3-as az első szám.
   – A 2-es és a 3-as szám többször is szerepel de ezeket csak 1x lehet kihúzni.